bara en tanke

 
 
idag kom jag och min vän Petra på när vi smsa att de finns en del folk som är så sjuuukt stora besserwissrar, och sitter och låter så otroligt kaxig och bitchig på nätet.
 
men.... när dom själva får lite kritik på sig så kissar dom på sig typ och skriver en heeeeel memoar om de i sin blogg eller på facebook....
 
men... ni som känner igen er säger jag bara nästa gång hugger jag tillbaks. De lovar jag er!
 
Jag är så sjukt trött på ert otroligt negativa humör ständigt!
 
Tur att man har Petra ibland att få babbla lite skit me om dagarna. Så tiden går och dagarna känns lite roliga!
Ett stycke Petra är bra att ha :P
 
 
 

Avtryck
Postat av: Petra

Och ett stycke marina är också bra att ha <3 <3

2012-10-04 @ 22:44:03
URL: http://exnextdoor.blogg.se

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0