bakslaget...

 
 
alltså, ja skulle ha njutit mer av förra veckan då Sigge vad så glad hela dagarna, han sov rätt bra om nätterna....
 
varför njöt jag inte mer?!
 
Joo, för att ja visste att de kommer ett bakslag, och jaaa. Jag hade rätt även denna gång.
 
Nu är bakslaget här.
 
Jag kan inte fatta va de är me han, så jäävla grinig hela tiden. Minsta lilla han inte får uppmärksamhet så ska de skrikas, bråkas, slås och ja vette tusan va han ens gör....
Jag orkar inte.
 
Min kropp ligger efter me så mkt sömn, så min hjärna är inte helt i funktion. Och tyvärr så är de nåt han känner på sig förmodligen att mitt humör inte är de bästa.
 
 
Så ja....sen undrar folk varför ja inte njuter när de är bra. De går inte! Eller ja, jag njuter för stunden då han är glad och roar sig själv som han gjorde förra veckan. Men jag njuter inte fullt ut.....
 
6 dagar kvar till dagis.......

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0