25cm kortare....

så där ja. Nu va hela 25cm va hårets längd borta!! De känns kan ja tala om. de är så....kort. Men de känns helt underart att fått bort allt skit. Håret av så långt så de bara tova sig HELA tien.
 
Jag säger som min frisör- du klipper dig inte för att håret är långt, eller slitet. Utan för att de är så mkt.
 
Och ja får sååå mkt hår när de växer ut jämnt långt. Även fast hon idag tagit bort 25 cm och tunnat ut de rejält, så finns de fortf lika mkt hår kvar på skallen.
 
De vart iaf, lugg, uppklippt, taggit och lite kortklippt på ena sidan.
 
Nu ska de bara färgas me, så ska köpa mig en färg imorrn hade jag tänkt.
 
 
 
 
Nu ska jag passa på att plocka undan här medans sigge sover :)

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0