Vilken bäst natt!

detta va lätt den bästa natten på måååånader!
 
Sigge sov 12 timmar i SIN säng. Han gnällde lite vid 2:30 tiden men sen somna han om... hur skönt??
 
Känner mig riktigt utvilad!
 
Ja vågar då inte hoppas på att de kommer fortsätta för gör man de, då blir man bara besviken på när de går åt helvete sen.
 
Men ja är såå nöjd med natten! Och han me... de märktes oerhört på hans humör imorse. Han va så glad. Skratta, lekte och va på toppen humör... de va veckor sedan han va på så bra humör!
 
Där sken mitt mamma hjärta jätte mkt.
 
Mitt mamma hjärta har väl dött ett x antal gånger den senaste veckan då han haft så fruktansvärd hosta och feber... och antagligen ont i halsen av allt hostande. De senasre dagarna har han haft sån där hosta som gör ont i bröstet av att hosta.
Men de börjar gå över, tack och lov!
 
Snart eller om en stund kommer stoffes farmor och farfar på besök, dom ska byta däck på deras bil så.
Så jag och Sigge får roa gammel farmor.... kanske vi kan locka hit farmor me?
När han endå är på topp humör så varför inte passa på?
 
Nej nu måste ja klä mig innan dom kommer ;)

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0