Tisdag!

 
tisdagen gick fort den me.....
 
vår dag har vi spenderat hemma hos mamma. Vi tog me oss tant Ida dit me. Mamma bjöd på nybakta bullar och kakor.
Efter de så drog vi till stan och kikade lite innan jag och Sigge åkte hem.
 
Eller ja hem och hem, vi åkte till svärmor på en snabb fika och hämtade hem de som min mamma hade handlat nere på ullared åt mig och sigge :)
Min mamma är bra go hon!
 
ja och sen åkte vi hem....
 
och nu är vi här. hemma. Sigge sover, disa sover, stoffe babblar om uppvärmingen av huset, räkningar, pengar osv osv...men vem orkar lyssna?
Baaah.
 
Inte jag.
 
Imorrn är jag ledig me, men då vankas de planeringsdag på jobbet. Så bara masa sig upp och iväg till de roliga...
Sigge ska få va på dagis under tiden.
 
nu är de äntligen hemma!
 
hej på er!
 
 
 
Vem kan inte dö för dom där ögona!?
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0