Måndag...

måndag morron, och sigge är lämnad på dagis. Ska strax sova en stund innan man ska till jobbet...
 
Känns jätte tråkigt och jobbigt att inte få se och busa me sigge förrens imorrn bitti. Eller ja jag lär väl få se han i natt när han vaknar... men inge bus då inte.
 
Min lille ögnsten.
 
Känns lite för jävligt de här me att jobba kvällar och inte få träffa han eller stoffe så mkt :( Men på onsdag när jag är ledig... då ska vi MYSA och BUSA!
 
Men jag vet att han har de bra på dagis, han gilar att vara där. Han va bara lite ledsen när ja lämna av han.. men efter ca 1 min gråt så va de bra. och han vinka och tittade när jag gick. Så de kändes bra iaf...
 
Nu- vila!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0