jul fyndat....

detta fyndade jag på julmarknaden...
 
 
fyndade även en gardin och nå hembakat bröd, men de orkade jag inte fota :P
 
Sen gjorde vi ett stopp på Emmaus på vägen hem, även där fyndade jag julsaker, om man nu kan kalla de att fynda på emmaus som blivit så dyrt!
 
 
En lampa med ekfot och en duk :)
 
Och sen gjorde vi ett till stopp, på hemköp.....även där hitta ja jul bords tabletter :P
 
 
Så söta så.... så dom ska få pryda mitt bord i jul!
 
Ja älskar julen och allt va de hör till! Dock måste ja i år införskaffa mig en julgrans belysning och massa kulor... hm.
nåt jag inte gillar me julen är att klä granen... men de blir fint när de är klart! :D
 
Nu ska ja krypa ner i soffan och stanna där tills ja ska sova :P
 
Ha en mysig lördag på er!
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0