helgen...

jag är helt död i kroppen efter helgens jobb.
 
Jösses så ja hade saknat att jobba, mer än va ja hade förstått.
 
Men sjuukt ont i benen och röven hade ja imorse när ja vakna, ja att cykla runt i timmar är inge ja är van vid :p
 
Men men....
 
imorrn tar vi oss an ett kvälls pass, och på tisdag me... sen är jag leeedig! Iaf en dag!
 
Nu ska ja fortsätta att se på Johan Falk, sen blire sängen.
 
har en herre som är värre än nånsin om nätterna nu.... glömd de där att han skulle sova bättre om nätterna för att han börja på dagis.
Första veckan på dagis sov han rätt bra om nätterna, den senaste veckan- katastrof!
 
Jag måste verkligen ta tag i de här och ta reda på VARFÖR han sover skit!
Jag ska vänta åh se hur han kommer bli efter denna vecka då han ska va på dagis full tid...
 
men men Johan Fak var de ja!
 
Natti!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0