hej åh välkommen magsjuka!?

neeej de får inte va sant!
 
Sigge hade 38.8 i feber när han la sig, han va heelt utmattad och het. Så han fick lägga sig redan kl 18... nu vid 19 tiden vakna han och hela sängen va nerspydd. Ja hörde hur han börja hulka, så fort upp me han och iväg till toan... tyvärr hann ja inte rädda mig själv men....
Så ja de kom lite på mig me.
 
Sen spydde han som en gris. Och grät som en stucken gris, klart han blir rädd, han förstår ju inte vad som händer stackarn!
Så efter han lugnat ner sig så stoppa ja in han i duschen, eller stoffe duscha han medans ja fick bädda rent.
 
Ja vet inte om han spydde för att han har hög feber eller om de är magsjuka..... men hemskt och vidrigt är de endå! De gjorde så ont att se han så ledsen och sjuk :(
 
Nu mår ja illa, men de är väl bara nåt som är psykiskt! Jag har inte tid eller lust att bli magsjuk!
Jag ska jobba imorrn!
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0