det gör ont!

i hjärtat av att se bilder på sigge när han va lite mindre....
 
så mkt kärlek jag har till denna lilla krabat! Så mkt kärlek så de gör ont i hjärtat.....
 
Kan man älska nån så mkt som man gör me sitt barn!? Tror inte de....
 
Dessutom gör de ont att se bilder från när han va mindre på de sättet att jag inte mått så bra under stor del av hans första tid... de gör ont ska ni veta.
De gör ont när man tänker tillbaks på alla de gånger jag brytit ihop under de nätterna då hans kolik härja, de tankar och känslor som då cirkulerade då i min kropp, de är ofattbart att man ens tänkt de tankar eller känt som man gjorde.
Tro mig... jag kommer alltid få leva me den ångesten.
 
Idag mår jag mycket bättre, ser saker och ting på ett annat sätt. Känner saker och ting på ett annat sätt.
Tack vare min bästa vän Carro som vart ett stort stöd för mig de gånger jag bara velat gett upp.
Vad vore jag utan henne? Förmodligen död... då hon för snart 10 år sen rädda mig från ett jävla idiot!
Bättre vän kan man inte ha!
 
Idag blir min älskade plutt 1 år och 1 månad....
Sjukt va tiden går!
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0