Våren?

...men jaha? Vart tog den vägen nu då...?

idag är de inte alls lika skönt väder som igår. Känner mig sååå trött me.

Kan va för att de är mulet ute? Eller för att man sov som en kratta inatt.... Sigge vakna väldigt mkt inatt, stoffe pratar som FAAAN i sömnen.(är de okej att lägga en kudde över ansiktet på han?)  Katterna låg över hela mig...

Men jaa... bara att bita i de sura äpplet...

Idag håller vi oss inne tills vi ska åka till mäklaren...

Ska fixa lite frulle eller lunch, eller kalla de va ni vill, till mig själv.

Först ska jag ringa fröken Ida och kolla hur de gick för hennes pärla på besiktningen. I såna tider är de skönt att inte ha varken körkort eller bil :p HAHA!

Men men...

Ha en bra torsdag!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0