Ute dag...

vi hade en liten ute dag jag och min pojk.

Sen gick vi in, han är så hiskelit snorig, hostar som en tok, och nyser stup i ett...

När stoffe kom hem så satte ja på mig oömma kläder och satte igång att trimma! Oj så mkt de fanns att trimma. Och i love it.

Dessvärre vart jag störd av grannen som inte hade nån el, så dom ville låna vår el att ladda sina mobiler. Så visst fine.
vad gör man? Man kan ju inte direkt säga nej, grann gubben är iaf trevlig och pratar så visst fick han de. De är tur de. Stoffe skämta om att snart kommer dom och vill bjuda oss på middag, då dör jag. HAHA ne då, han är iaf trevlig. Bara de att jag stört mig på henne, jag tycker inte att man frågar om att få cigg av nån man knappt sakt ett ljud till.
Så tur att vi flyttar snart :p

Stackars svärmor som får dras me dom sen ;) HAHA.

Fast vem vet, vi kanske får mer besvärligare grannar i andra huset då de finns betydligt många fler grannar :p

nu ska ja se på tv för att snart hoppa i säng.

Hej me er!






Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0