tradera jävel!

jag blir så jäädra irriterad när man vinner ett bud på tradera, man betalar och förväntar sig att varan ska komma!
Jag kollar alltid upp säljarens omdöme innan jag lägger bud.

Är de för många negativa så skiter ja i de.

Men.... de är så satans lätt av säljaren att skylla på postens slarv om man inte får varan!

Hur ofta slarvar posten? Konstigt att man ALLTID får sina räkningar i tid och om man beställer saker från olika företag på nätet? De kommer minsann ALLTID fram.

Men inte vissa tradera saker. Så lätt och skylla på postens slarv!

Detta är 2:a gången jag blir blåst på saker på tradera, fy fan. De är så man tappar suget på att ens sitta på den där sidan!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0