tisdag!

och än så länge är de mulet ute, rena svarta moln på himlen.

Vad ska vi göra idag då tro?

Ingen aning, Sigge håller på att bli förkyld. Han hostar och han är snorig. Så han håller jag nog inne idag i fall de bir värre.
Vill gärna att han är frisk till helgen.

I natt fick vi sova iaf. Jag va såå trött igår när jag kom hem att jag tror jag la mig redan 21:30 och somna nog strax före 22... de har nog inte hänt på länge. Väldigt länge.

Vi ska iaf se på lilla Estelles dop. Inte bara vi som valde att ha ett dop på en tisdag ;) Är det nåt speciellt me idag eftersom dom har de idag?


Nå ja, nu ska jag passa på att äta frukost medans sigge leker och är glad!

Ha en bra tisdag!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0