Tack

tack för alla fina kommentarer ni har gett mig angående Sigges sömn.

De är absolut inte så att jag fiskar efter nå tycka-synd-om-för-att-jag-aldrig-får-sova- kommentarer.

jag ger en bara svart på vitt om att ha små barn är ingen dans på rosor. Nog för att många av mina vänner har väldigt snälla barn och är väldigt lätta att ha och göra me. Men så är inte fallet med vår lille herre i huset.

Många va de bloggar ja läser som mammor skriver så är allt en dans på rosor och de är gulli gull hela tiden. Men är de verkligen så? Eller lämnar ni den infon utanför blogg världen?

Menar ingen kan ha ett barn som aldrig krånglar me sömnen, som aldrig skriker eller som aldrig är missnöjd alls.
Kan säga så att så här i efterhand önskar jag att jag aldrig önskat att han kom tidigare som jag gjorde då.

Nå ja nog om de.

Idag verkar de bli ett helt okej väder, än så länge är de uppehåll. Men väldigt mörka moln på himmelen. Men man vet aldrig. Blir de fint så går vi ut och hittar på nåt ja och min pojk.

Annars så har vi inte så mkt planer för dagen.

Imorrn har vi en del planer jag och min pojk. Vi ska först iväg och få huset besiktat, sen kanske vi tar kanske bussen in till stan och åker och hälsar på mamma och pappa som är lediga imorrn. Om de inte blir så sent efter besiktningen.
Sen imorrn kväll tänker pappan i huset lämna oss ensamma för att ha lite kvalitets tid med sin lillasyster.
De behöver dom båda två, att umgås bara dom.
Och dessutom ser jag de som en stoooor njutning att bli av me han ett tag ;) De innebär att när Sigge lägger sig- heeeeelt ensam! Åh va ja ska njuta!

Sen på lördag tänker jag nog dra me karln till ikea eller nåt, på söndag ska han tydligen jobba så då får vi inte umgås nåt då så.

Nej nu ska jag ta åh ringa dagis och få klarspråk på vart min son fått plats egentligen, då vi fått beslut på 3 OLIKA dagis platser.... ja fattar nada!
Men ja.... de är ju de ja ska ringa åh ta reda på nu så!

Ha en underbar torsdag!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0