Söndag...

och YES. Äntligen fick jag komma tillbaks till facebook.

Mina vänner har väl vart glada dessa 24 timmar :p haha.

själv så stannade nästan min värld pga facebook :p okej inte helt då.. men nästan.

Idag har vi gjort massa grejer känns de som.

Köpt nya ute möbler. Pluggat teori. handlat. fixat lite i trädgården. Vart hos svärmor och firat henne på mors dag. Till min mamma va vi då inte bjudna så då sket vi i de. Men hoppas tårtan smakade bra.
Själv så lyser min uppvaktning i sin frånvaro. Inga blommor eller nån upp passning. Okej sovmorron fick jag men de får ja ju varje helg så de räknas inte.
Sämst första mors dag må ja säga!


Nu är de snart BB på tv, och de ska jag glo på.

Först så ska jag se till att vår säng får ett lakan i sig innan jag sätter ner röven i soffan helt för att koppla av.

hej me er!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0