snart är de över...

om en timme ungefär lämnar min karl mig för att inta sängen. Själv ska jag se BB. Ska bli spännade och se vem som åker ikväll ;)

Hoppas på Amandus eller camilla!

Sitter och kollar på hemsöborna nu ja, nörd? Ja... Men Allan Edwall i all ära, och en ung och SNYGG Sven Wolter! grr....

men ja...nå mer roligare finns de inte på tvn!

Idag har vi faktiskt vart ute nästan hela dagen. hade en jädra mysig stund hos mor och far i S-vreta...
Och köttfärslimpan...MMMMMMM.....den satte fint i magen!

imorrn har dom lovat toppen väder, då kommer vi va ute så mkt vi båda orkar. Sol sol sol ska brännas på min bleka kropp!
Ska göra mig av me vinterpälsen på benen me ;) Nu är vintern över! HAHA!


nej nu ska ja återgå till tvn. Ha en bra söndag kväll!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0