slut..

värmen tar verkligen kål på en, eller inte riktigt men. Man (jag) blir alldeles trött av värmen...

undra varför de inte har samma effekt på barn?

snart blir de pizza mys, är dock grymt sugen på en alkoläsk! Och när man kollade Nattas blogg så vart de ju inte direkt bättre! Hm.....HAHA.

Imorrn ska jag besöka glasbanken och köpa mig några stycken. Ida kommer imorrn kväll, grillar me oss, och ser på eurovision. Sen sover hon kvar då hon jobbar på söndag!
Så en mys lördag kväll me andra ord!

Fy fan, de går inte att sitta ute här hos oss, de är MYGG invasion! Jag skojar onte, dom är som iglar på en. Och de är fett irriterande. Inte för att jag störs eller bryr mig om jag får myggbett men de är bara irriterade att ha dom överallt i hela ansiktet!

Not okej!

Nej nu ska barnet sövas! Sen kör vi vuxen mys!

Ha en underbar fredag kväll!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0