skrik och panik...

ikväll så tänkte jag att Sigge skulle få bada i sin balja, i stället för att duscha. Men... de tänkte absolut inte Sigge
ska ja meddela.

De tog max 1 min från de att han hanmna i baljan me vatten sen gallskrek han, som en stucken gris.

han gilla inte de där me att bada.

Men att duscha de gillar han, älskar att försöka ta tag i dusch strålarna :P

Mammas gose pojk.

Idag då, vad har vi gjort?
Vi va me pappa Stoffe på hans jobb och kollade på när han "arbetade"

Dom hade faktiskt två gungor på hans jobb så vi gungade, gick runt i stora sandlådan, sigge fick åka lastmaskin.

Han va så glad över att få sitta me sin pappa i stora maskinen, och så när han satt där högt uppe och tittade ner på mig så bara log han och såg så mallig ut!

sen åkte vi hem, åt lite lunch, sigge följde me sin far till affären och jag passade på att trimmar bort massa fult ogräs.
usch så de växer hej vilt.

men satan va ja har saknat att trimma, de är så fasiken kul.
Dock inte lika kul när allt gräs stänker överallt på en. Så man ser ut som en gräskvinna!

Imorrn är de måndag och tillbaks till vardagen, vad vi ska göra då får vi se då.

Nu ska jag invänta big brother.

heeej!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0