scary house!

tror nån försöker spela mig ett spratt i detta hus, eller så håller ja på att bli knäpp :p

de händer allt för konstiga saker i detta hus nu de senaste 2 veckorna. Och i lördags fick t om stoffe höra att de är nåt konstigt här.

Vad de är tänker jag inte tala om för då kommer dom två ungdomarna som ska bo här efter oss tvär vägra att bo här :P HAHA!

Men nån som uppenbarligen är barnkär är här iaf :P

Serry eller min farfar, de är frågan de :p

Jag hoppas att de är Serry, för är de farfar kommer han garanterat följa me oss i flytten!

Serry kan gärna få stanna kvar här!

Jag tror sten hårt på att de finns nånting efter man dör, typ man blir en ande eller nåt. Och försöker göra sig hörd eller sedd efter sin död!

men jag gillar de inte.... ja är glad att ja bara hör saker och inte ser!

That´s it!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0