Problem....HJÄLP!!!

vi har ett problem, eller egentligen är de jag som har de största problmet :p

När vi flyttar till de nya huset, så kommer vi inte att kunna ha kvar vår sängstomme :( jag älskar den, men... den är för hög i huvudändan, då de är ett väääldigt lågt snedtak i de rum som vi ska ha som sovrum. och eftersom rummet är lite dumt planerat och gjort så är de snedtak på ena väggen och andra väggen så är de en dörr till en walk-in-closet. Och andra väggen så sitter de en balkong dörr...

Så enda väggen att ha sängen på är där snedtaket finns, och vi måste då leta efter ny säng stomme.

Finns de nån som läser detta inlägg som vet om de finns en SNYGG sängstomme som MAX är 1m hög vid huvudändan, och jag vääägrar en MALM´s sängstomme från IKEA. Ja gillar den verkligen inte.... men hittils är de den enda som kan passa där som jag hittat.

Så nån som vet om de finns nån?!

va svårt de ska va då....


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0