pft....

hörru du din anonyma som kommenterade mitt förra inlägg.

de är så här de är.

Från att han har sovit 10-11 timmar i STRÄCK om nätterna till att vakna 2-3 gånger i timmen, de får en själv att tappa humöret. Och fundera på vad som är fel.

När han är orolig och yber trött men kan endå inte slappna av, då är e väl för sjutton nåt som är fel!
och ja, jag är glad att han är frisk ja.

Men... du där som kommenterade, kan du förstå att jag som är hans mamma behöver sömn jag me för att ens orka me han om dagarna?!

Sluta upp me era korkade kommentarer! jag är INTE på humör idag.


Avtryck
Postat av: Elin

Usch jag lider med dig, man måste även som mamma få sin sömn. För exakt som du säger att kunna orka med vardagen och alla de sysslor det innebär. Folk är och förblir idioter, alltid är det någon anonym som vill framföra sitt misstycke! Och som då självklart inte vågar stå för vem denne är...suck!



Hoppas iaf att allt är bra med er och att Sigge kommer sova bättre inatt :)

Kram

2012-05-09 @ 11:15:59
URL: http://zoeysmamma.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0