måndag.

jaha så var de måndag igen då.

Jag tror(och hoppas) att sigge kommit ur sin jädra sova-dåligt-period. Inatt sov han helt okej, han va lite orolig där igår kväll så jag trodde då att natten kommer bli illa. Men ikke.

Tror han bara är i stort behov av att känna att vi är me han, för när vi la oss igår så lugnade han ner sig :)

Idag då? Ja de händer inte mkt, de mer eller mindre stormar ute. Skönt att de inte är kallt ute iaf.

Dagens göra är iaf att försöka komma ihåg att vattna mina blommor, dom ser lite lessna ut. Allihopa.
Och den där orkidén jag fick av Stoffe förut, den är såå ful. Två långa pinnar(skjälken eller va de heter) med en enda blomma på. De ser så fult ut. Men än så länge blommar den så...

Så de är vad jag ska göra idag som står på schemat ;)

Jag vill att tiden ska gå fortare nu så man får börja packa, de är de bästa när man ska flytta, rensa bort allt skit som ska kastas, och packa... dessvärre gillar jag inte att packa upp. De är betydligt mkt roligare att packa.

men än är de för tidigt att börja me att packa, då vi inte ens skrivit på de riktiga kontraktet..

Nej nu ska jag orka ta mig igenom de brev jag fick av försäkrings kassan i fredags, ja bara kännde noll lust att ens engagera mig i de i helgen. Vad vill fanskapena mig? Joo meddela att mina föräldrar dagar håller på att ta slut.
Kul...
Ne.

Nå ja, ha en bra måndag allihopa!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0