mamma hjärtat brast- igen!

de är så fruktansvärt jobbigt och se sin lille son ligga och skrika och skrika och skrika. Ikväll skrek han som en stucken gris, dels för att han va extremt trött och sen den där magen. Han har vart väldigt hård i magen i två dagar nu, och de måste vart de som spökade ikväll.

Vi försökte me allt för att hjälpa han att bajsa, massera magen, termometer tricket, en ljummen tvättlapp tryckt mot rumpan och han fick laculos tidigare idag. Men neeej, inget resultat.

Jag förstår att han får ont i magen då man kände att de satt nära öppningen, och han försökte trycka på men de är väl så hårt att de gör ont. Stackars mammas pojk.
Usch, tårarna va inte långt ifrån på en.

Nu ska vi testa me att ha i messmör i ersättningen. De kan vara gröten han får som sätter stopp på de hela. Så nu tänker jag köra på bara ersättning och se om de blir nå bättre. Men ja vet inte om de är gröten, för den har han ätit i flera veckor och har inte blivit nå påverkad alls av de.

usch, de är så svårt att veta vad som kan va fel :( De kan ju vara så mkt.

Men efter vi försökt i nästan 20 min me att försökt få ut de så gav vi upp. Han fick en alvedon supp, sen tok slockna han.
Dock är han fortf lite orolig så natten kommer bli lång :/

Ska se klart på "älskling du har blivit en tjockis" sen tänker jag hoppa i säng!

Go natt!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0