Lördag.

lördags vädret började ju inte så bra, de va mulet och blåste kallt. Nu skiner solen för fulla muggar, de är +19 ute. Rätt kvavt är de me. De skulle verligen behövas ett jäädra åsk väder nu som rensade luften.

Inatt ska vi inte tala om hur varmt de va, vi sov me fönstret öppet men trots de så var de ju stekhett. Och att dela säng me terrorist sigge gjorde de inte dirket svalare.

Nå ja, nu har vi kommit hem från allt de vi skulle göra.

Gjorde en del fynd på barnloppisen, handlade en del p.o.p kläder, 10:- st ja men se de tackar vi för!
Köpte även en jacka som han förmodligen kommer att kunna ha i höst. Jag är en sån som gillar att lagra upp lite i större storlekar så man har när den dagen kommer.

De va lite nervöst, för hela vägen hit och hem så körde jag. Woow, trodde vi skulle dö där ett tag men jag räddade situationen väldigt bra :P Jag behöver väl knappast tala om vad stoffe hade för färg i ansiktet?

Dock va de liiite stressande då när sigge satte igång att gallskrika på vägen hem, och när man vet att de är en bra bit kvar tills man kan och får stanna de gör de bara stressigt i skallen.
Och jag säger bara.... all död och rondell körning! Fy fan!

Nu ska jag passa på att städa av här innan Ida slida kommer, lill terroristen sover. Så dammsugningen får vänta tills han vaknat. Men de måste plockas av lite här.

Åh, ja är så sugen på mina cider som väntar på mig i kylen!


Japp, där vaknade terroristen.

hej me er!



Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0