Lite nytt från Thuns och Ida

Här kommer lite av de jag köpte ifrån Thuns...

 

Lite sockiplast och sommar kläder till Sigge





Äntligen äger jag en mjölk kanna :)



Sen fick jag dessa av Ida, hon hade ärvt de av sin mamma(hennes riktiga mamma då) och Ida har ingen användning av nåt sådant sa hon... Men som att jag har de då? HAHA. Men jag som fullkomligt älskar gammalt porslin tackar och bugar för de :)





Annars var de väldigt trevligt att åka iväg me Ida och Stoffe och sigge då till Thuns, en liten lördags utflykt så där.
Ida och Stoffe "diskuterade" hej vilt om allt, så som det ska vara.

Syskon kärlek vett ni...

Själv hade jag det väldans trevligt där bak i bilen med Sigge.

De va SJUUUKT mkt folk på Thuns, varför kan man undra? Fanns knappt nå parkering heller. På vägen hem stannade vi till i Storvreta och åt på Vretens pizzeria. Mmm så gott de va... och jag hade då tanken att jag skulle ge Sigge mat under tiden. Vad tror ni vi tog me oss då? Joo, mat och varmt vatten. Men nån flaska? Neeeeeeeeeee.... Va bara att knalla in på konsum och köpa en ny då.
Vart en dyr lördag de här.

Nej nu ska jag ta mig en kopp thé, halsen är inte vän med mig riktigt just nu.

Ha en bra lördag kväll!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0