Jobbig dag.....

idag har de bara vart en jobbig dag. Eller inte jobbigt för mig, utan för Sigge.

Ja vet ärligt talat inte vad de vart me han, otroligt missnöjd. Kan vara tanden. Kan vara förkylning på g, då han är snorig och täppt i näsan.

Och hur han hade de under tiden med Ida på stan när vi var hos mäklaren, de ska vi inte ens tala om.
han hade skrikit som bara den.

Och jag vet inte vad de är med han och Ida, han gillar verkligen inte Ida så mkt. Trots att han träffar Ida mer än hans farmor och farfar, mormor och morfar eller nån annan. Men de tar inte lång tid innan han sätter igång och skriker så fort han ser Ida....
Men endå kan han inte sluta titta på henne?
De kan inte vara för att han är byg för Ida när han träffar henne oftare än nånannan...nån som vet vad de kan va?


Nå ja, nu va de över iaf.

Nu sover han gott i sängen.

Hos mäklaren då. Ja men de gick bra. Vi skrev ett för kontrakt så ingen annan kan buda över så länge de inte är besiktat, så imorrn ska vi ringa och boka tid för en besiktningen :) Så ett steg närmare är vi....
De  blir premiärt inflytt den 2 juli. De kan bli tidigare eller de kan bli senare. De beror på när säljarna får sitt kök till sitt nya hus.
Men jag hoppas på tidigare....


Guud de ska bli så spännande allting. VI ska köpa hus. De blir ett hus som bara är VÅRT.
Ska bli oerhört underbart.
Så nu hoppas vi att de inte är nå allvarliga fel när de besiktast...

Nej, nu ska jag invänta fråga olle. Ska ta mig en stor kopp thé och smörgås innan så :)


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0