Jahapp....

så va de söndag igen då.

Och imorrn är helgen slut :(

Idag har vi (jag och sigge) inga planer på att göra nåt. Pappan i huset ska klyva ved, så jag funderar på att gå ut och börja städa upp lite på gården. De behövs om man säger så.

Men de kanske är lika otacksamt som att städa inne, städar man inne och de är rent och fint så tar de MAX 1 timme tills de är stökigt igen. Och då är de inte jag som stökar till. och inte sigge heller för den delen ;) Stöket fixar katterna och pappan i huset så bra!
Men man har då alltid nånting att göra om man säger så ;)

Jag bara längtar tills vi får flytta, och ja håller tummarna som f*n att besiktningen är bra.
Ska bli så skönt att få rensa allt här hemma, och sen göra iordning allt i de nya huset. De behövs vekrligen rensas bland Sigges kläder, då allt ligger överallt här hemma, överallt förutom i hans byrå, då den står i ett rum de är massa skit i just nu :P
Han har såå mkt käder han inte ens kan ha, men de är ju kläder som ska sparas till nästa bebis :p

Tycker iaf att tiden kan gå lite fortare nu så.

Nej nu blir de att kika bloggar och sen gå ut i de "fina" vädret. Solen lyser men de blåser som ja vet inte vad!

Ha en skön söndag!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0