jag varnar er...

hur kan en människa göra så mot ett barn.

Sjuka jäävla människa...

jag varnar er för starka bilder och ljud.

Är ni känsla titta INTE.

Jag blir så jävla förbannad, äcklad av hennes beteende, ledsen... och jaa allt va fan man kan bli!

Jag klarade av att se några sekunder sen vill ja inte se mer... fy fan!
och varför är man så sjuk så man filmar detta?

Som mamma själv blir så fruktansvärt känslig(nå ja jag hade nog reagerat lika om ja inte haft barn själv)
Men FY I HELVETE DIN JÄVLA RIS RULLARE!

Så här kommer länken, ett tips... ha INTE ljudet på.

Kommer aldrig få ur dom få sekunderna ja såg i huvudet nyss.

https://www.facebook.com/video/video.php?v=427067070646246


Avtryck
Postat av: Maddis - Mamma till Amy

Jag mådde FYSISKT ILLA när jag såg det där! HUR kan man göra så mot SITT EGET barn!? Vågar nästan inte tro att det var barnets mamma utan jag hoppas att det var antingen ett syskon eller en barnvakt! Hur kan man göra så mot ett barn som man själv har fött fram och gett liv!?

2012-05-10 @ 18:56:51
Postat av: Nadia

Såg någon som la upp den på facebook imorse. Höll seriöst på att kräkas upp frukosten. Sånt gör mig riktigt illa & förbannad!

2012-05-10 @ 18:57:04
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/
Postat av: Sara - mamma till Emelinda och Birk

Fy f*n. Jag gråter nu. Hur tusan klarade dom att filma och bara se på. Stackars lilla bebis.

2012-05-10 @ 20:41:21

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0