Imorrn...

Imorrn ska Sigge få sin 6 månaders spruta. Usch säger jag. Usch.

ja hatar att se honom så ledsen och bli stucken. Jag hade så svårt för de när han föddes och låg inne på neo. Fy.

hans fötter va som två nåldynor då. Fy va ja led varför gång dom va tvugna att pressa ut en enda liiiiten blod droppe. Han skrek som aldrig förr, och ja ville bara försvinna just då.

Imorrn är de då dax igen då och bli stucken. Jag HOPPAS att de kommer gå bra, finns risk att jag bölar mer än han ;)
Och eftersom alla jobbar så får jag ta tag i de där ensam.

Sen på eftermiddan/kvällen så måste vi åka iväg, så farmor(sigges farmor alltså) kommer hit och är barnvakt. Så jag ska ladda hem me alvedon i fall han blir dålig...

Så imorrn får farmor sköta nattningen och allt :)

Så håll tummarna att allt går bra imorrn!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0