HOT HOT

de är verkligen HETT ute!

+28 i skuggan!

Jag klara 40 min i solen, sen lessna ja på att hettan. Jag är ingen sol dyrkare direkt, har aldrig ro till att ligga still länge för att sola.
Men jag gör de för att få färg och se levandes kul, inte för att jag tycker de är skönt.

Men de verkar hopplöst att få nån färg på benen.

Iofs, vit är ju oxå en färg...

Törstig som en gnu är ja. Vi har inge vatten hemma heller :( Ja förutom de i kranen, men de är inte gott!

Jag ångrar bittert nu att jag inte köpte isglass igår på affärn! Jobbigt. Och stoffe slutar om 2,5 timme :(

Men men nu ska ja kyla av mig inne i skuggan, sen går jag ut i solen igen!

hej me er!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0