han ljuger såå bra!

Stoffe är världens sämsta lögnare. Så är det bara.

De finns en tjej här i Björklinge, varje gång han ser henne så får man sätta påse under hakan på han nästan, för han dregglar såå :P 
 
Han har vart såå emot Instagram, tills han såg att hon hade Instagram....då helt plötsligt skulle de skaffas!

HAHA.

Han är så dålig.

Jag bryr mig inte om han dregglar eller kollar på andra, för vem gör inte de? ;) Se men inte röra.
Jag vet vart jag har han så, och denna Björklinge tjej vet jag skulle aldrig röra han så :P

Men bara de att han försöker dölja de och misslyckas så totalt. De gör en såå full i skratt!

Men de är tur att jag vet att han älskar mig och Sigge så.
Hade jag inte kännt de då hade jag börjt fundera på hur de står till i huvvet på han ;)


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0