Grattis...

de slog mig nyss en sak.

Iaf en bra sak som startar denna vecka bra!

idag har jag och min sötplutt vart ett par i 2 år.

Grattis till oss... låt oss få fler år tillsammans!

Kan inte förstå, att de "bara" 2 år tillsammans.. de känns som de minst är 10 år. redan i början av vårt förhållande så kände jag att du är den jag altid velat ha, konstigt nog :P

Du är inte bara min sambo och min älskling, du är även pappa till vår älskade son.

Och har vi tagit igenom oss den svåra tiden med koliken, och allt annat som vart sjukt jobbigt så klarar vi oss genom allt!

De bara är så att de ska va du och jag livet ut nu :p så tyvärr älskling, du kommer få dras me mig i flera år till...

Jag älskar dig. Jag älskar oss.




Ni är de bästa jag har!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0