Goooo morron!

stråande sol och termometern bara stiger, de märks att de senaste dagarna har de vart fint väder. Hemmets alla sysslor har kommit väääldigt efter.

Natten den va ju si så där, de slutade me att Sigge fick ligga mellan oss, orka springa upp och ner hela tiden för att han tappa nappen.
Att sova breve Sigge är som att dela säng me sig själv, han tar sååån plats, vilket han förmodligen fått efter mig.

Så trots dålig sömn så är jag rätt så pigg nu iaf...

Efter jag sett klart på BB, som för övrigt är ap tråkigt nu när dom är så få, så ska lilleman sövas och ja går ut och tar mig en kopp kaffe i solen!

Jag är så kluven om vi ska åka iväg idag eller inte, sigge är så himla snorig och hostig... men jag skulle vilja va me på bank mötet idag!

Jag får se hur jag gör.

Men men åter till BB och sonen....

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0