Go natt

nu är de go natt för Sigge, han va JÄTTE trött. Och lite för över trött där i slutet, så de va lite krångel innan han somna men.

De slg mig nyss när ja är ensam hemma me så här sent, att jag verkligen ogillar att natta han. Ja tycker de är skit jobbigt.
Ja vet inte varför.
ja har noll problem med att lägga han om dagarna eller nåntiong. Men just kvällarna, för ja vet att han kommer krångla, han somnar inte direkt, (ja vill inte vänja han vid att jag ska vagga han i famnen tll sömns om kvällarna)
så  ja vet då att ja kommer få springa upp 2-3 gåpnger innan han somnar på riktigt.

De är ju egentligen inte jobbigt så, men de är väl för att jag oftast har haft hand om han hela dagen och man bara är så trött själv som de blir jobbigt? Ja vet inte jag...

Nu sover han öntligen(hoppas ja!)

Nu blir de pizza och en kall avslagen cola för mig- ÄLSKA avslagen kall cola!

Sen- tv spel!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0