full lördag...

idag har vi haft fullt upp.

Tanken va att vi skulle börja rensa på massa skit i garaget innan vår flytt. de är MASSVIS me saker i garaget som förra ägarna har lämnat kvar.... men vi klappade igen dörren ungefär lika fort som vi öppna den :P

De är verkligen AP mkt att kasta, mestadels gamla element.. cyklar.. bil delar... och ja vet inte vad de är riktigt.

Så vi satte igång att börja städa upp gården i stället.

Stoffe va tvungen att åka och hjälpa sin mamma med nånting.

Under tiden så kom Ida hit, vi tog oss en låååång promenad i toppen vädret. De va verkligen as skönt att gå där i solen med en rolig människa :p

När vi kom hem va vi väldigt svettiga och slut :p Så vi avnjöt oss en kaffe i solen!

Sen när stoffe kom hem så åkte vi och handlade lite till en spontan grillning. De fanns inte mkt att välja på att grilla på hemköp. Hela björklinge skulle nog grilla.

så nu sitter vi här jag och min karl, trötta och mätta. Ida drog hem för en stund sen. Och lilleman sover.

Så de har vart en väldigt mysig lördad., hittils!

Imorrn och början av veckan har dom lovat 20+ och soooool! Måste  förbättra på den här brännan som inte existerar på min kropp. Mina ben är så bleka att man kan spegla sig i dom....not så kvinnligt!

Nej nu ska ja glo på internäääääät.

Hej på er!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0