Finner inga ord...

För hur natten va. Så de tänker jag inte ens gå in på.
Allt jag tänker är VARFÖR?!

Vad fan är fel?!

Börjar bli väldigt tröttsamt att vakna varje morron åh känna att man vill sätta en kula i skallen på sig själv för att man är så slut i skallen.
Ligger efter just nu i så himla mkt sömn, så mitt humör är inte på topp!

Men ja, nu är vi vakna iaf. Så (god) morron på er alla där ute.
Hoppas ni fått sova iaf.


Avtryck
Postat av: Anonym

Det är så marina, alla barn är olika. Var glad att han är frisk

2012-05-09 @ 07:40:49
Postat av: mikaela

Jag hoppas pojken kan sova lite bättre snart. Jag förstår att det är jobbigt jag klagar för betydligt mycket mindre och tycket du/ni är tuffa som orkar med. Dessutom beundrar jag dig som faktiskt skriver sanningen om hur det kan vara att ha barn. Oftast ser man ju bara gulligullet.



haha det jag menar på min blogg med ensamrätt är att Fredrik inte får "ta över" mina föräldrar. Jag tycker dem är mina och endast mina som jag med Minella bör ha helt ensamrätt på. Jag är lite av en stor egoist på vissa punkter.

2012-05-09 @ 23:05:08
URL: http://hallontuttar.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0