Ensamstående.

idag har jag kännt mig ensamståend helt. :P

Trots att pappan i huset va ute och gjorde nytta, men jag har verkligen gjort allt här i huset.

Städat, rensat bland Sigges kläder, diskat och tvättat. De enda ja inte gjort är mat. För de har ja inte kommit till än :P

Men de känns så oerhört skönt att hunnit me så mkt idag trots en dålig jävla natt och man va på piss humör imorse.
Jag va på sååå dåligt humör, de blir så när sömnen rubbas så.

Sigges förstoppnings propp släpptes idag, behöver jag ens förklara vad de blev av de hela? Nej.

Nu har ja grymt ont i ryggen, Stoffe håller på att natta Sigge. Jag ska ta mig en STOOOR kopp thé ute med en cigg.
Och bara njuuta av lugnet tills DH börjar!

4 avsnitt kvar mina vänner. Fy fan. Hur ska jag klara mig sen?
Får väl köpa hela boxen och se varje ansnitt varje tisdag kl 21? :P


Nej nu går jag ut.
Hej.


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0