Den elaka mamman...

De är jag idag, kan nog ana vad Sigge tänker om mig just nu. Eller ja drömmer eftersom han sover...

Han va sååå missnöjd i hela 40 min. Han va hungrig, åt lite, grina,åt,grin och höll på så där tills flaskan va slut...
Efter några minuter kom de en REJÄL kast spya, rakt över mina ben, ner i soffan och på golvet...
Jahapp... De mesta va slem som kom upp. Då han har väldigt mkt slem i halsen som han ibland hostar upp och sväljer igen.. Ibland spyr han upp de.
Efter de så började vi om att ula och bula.. Ingenting va bra.
Antar att de är tand nr 2 som spökar nu. Så i me alvedon i han, torr blöja, näsdroppar och ljunmet vatten som ska lösa upp slemmet!
Och nu.... Nu sover han så gott!

Mammas lill fis! Oj va han måste ha hatat mig när allt de där skulle i han, speciellt näsdropparna! Dom är inte populära må ja säga!

Lägger in en bild på oss innan han vart så arg och missnöjd!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0