de va de det...

så där ja. Nu avgjorde vi ett besök på banken för att fixa allt för lånet.

ja fatta typ noll när dom satte igång att snacka räntor och amorteringar och skit. Då tog jag sigge och gick ut.
De enda jag fatta va att jag(vi) kommer va/bli ruinerade i sommar! Kul sommar... men vi får nåt fint och bra iaf :)


men Människans lilla rum va ju som en bastu!

Pust och stön.

Efter mkt om och men så är vi äntligen hemma. Lilleman sover, och hoppas han har planer på att fortsätta göra de!
Jag ska se fråga olle ostört ikväll! Nå ja, hoppas kan man alltid göra.

Imorrn hoppas vi på att de är lika fint väder som idag. Nu har jag införskaffat mig en solhatt till sigge och sol lotion till han.
Dock så fort han kommer ut så börjar han tok nysa, snorar som f*n och hostar som en tok!
Varför?

Äh, ja orkar inte spekulera längre i va de kan va för "fel" på barnet.

Imorrn ska jag ringa barnspec. och jag kommer inte va glad! Kom ju på att jag väntat sen i tisdags på att läkaren ska ringa! Nu får de va nog!

Men nu ska ja se på bygglov och drömma lite om en renovering.
hej på er!


Avtryck
Postat av: Natta

Fru ericsson, Du vet att man inte ska

smörja in barn under 1år med

solkräm va? :)



Grattis ännu en gång till huset! ;)

2012-05-24 @ 22:18:06
URL: http://nathaliebrundin.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0