de där gick som de gick...

så där ja.

Nu va besiktningen klar.

De va ju då några anmärknigar, självklart.

Vi båda (ja och stoffe) va så nervösa att de skulle va fullt me mögel, fuktskada eller vattenskada. Men ikke.

de som va mest "allvarligaste" fast inte så allvarligt va att de va fukt under grunden. fast bara ytligt, inget som satt sig på själva huset. Och allt annat såg fint ut :)

Men de har vi styrt upp nu!

Så nu är i stort set huset vårt :)

Känns så spännade, de känns så.... nytt. Både jag och stoffe är uppväxta i hus men aldrig ägt ett eget hus. Så de ska bli såå kul. Och dyrt......
Och dessutom..de är så stort. Och de känns så bra att kunna ge Sigge en trygg uppväxt, där han inte riskerar att bli påkörd av en lastbil/bil som susar förbi i 90 km.
Runt hela gården finns de staket, så han är verkligen inburad :P
Åh, jag vill bara flytta NU!

Nu ska ja kika igenom lite bloggar och äta nåt innan herr Sigge vaknar från sin vila. ikväll är vi ensamma hemma han och ja.
De blir pizza för mig...och....TV SPEEEEL ifred dessutom :P

Men först.... göra rent kattlådan. Usch.

Heppåre!


Avtryck
Postat av: Emelie Jonssln

Har vi fått sett bilder på huset? Annars, why not? Jag är nyfiken! ;)

2012-05-11 @ 14:40:36

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0