Dagens...

så där ja... nu har vi landat hemma helt.

Vart full rulle idag, de va verkligen TOPPEN väder ute. Så jäädra nice att  få sitta i stadsparken med såna fina människor, fika, snacka skit och se till så barnen lekte.

Sigge skötte sig utmärkt! Inge onödigt gnäll eller nånting! Tack Sigge.

Inte förrens vi träffade upp Lizette, då va de hemskt. eller snarare han tyckte hon va hemsk efter ett tag :p men så fort hon gick vart han glad igen, och tok slockna i vagnen hem på bussen.

Han va heeelt slut efter idag, de förstår ja. I hans lilla huvud har de vart mkt idag :p Mer än vad han är van vid.

Så han tok slockna nyss i sängen, kunde inte försöka hålla han vaken längre.

Mamman i huset är faktiskt rätt pigg, tur de. Jag behövde verkligen denna dag. Att få komma UT. Ut träffa folk, se folk, få vara ute och tycka att de är kul. De är inte ett dugg kul att dra ut sigge här på gården på en filt och leka. men jag gör de för hans skull...

Så nu hoppas vi på bra väder nästa vecka så kör vi en dejt igen :)

Nu ska jag försöka få karln att börja me middagen, jag är hungrig! :p

Sen ska jag bara försöka luska ut hur min nya kaffemaskin funkar, Tassimo.
hmm...

Men men...

Hoppas ni haftt en bra dag i solen!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0