Ångest?

usch ja.

idag fick vi reda på att Sigge fått dagis plats. Jösses. De gav mig bara ångest. Han är ju så liten.

Dock fattade jag inte varför dom hade satt platsen från 8/10. Vilket är dagen efter hans 1 års dag.
Och jag som skrev i ansökan att jag ville ha i från 1/11.
Men men... vi får nog lov att tacka ja endå, och sen ha han hemma fram tills 1/11 kanske...

Men huga. de gav mig bara ångest endå.

De va ju nyss han kom till världen? Och wooops säger de så ska han på dagis.

Men efter en liten chat konversation med en som har sin dotter på de dagiset där Sigge ska börja, så känndes de faktiskt lite bättre :) i alla fall nu... när de väl är dax. Då kommer jag stor tjuta och ha bra me ångets :P haha...

Nå ja. Idag då? Vi har vart ute i solen ungefär heeela dagen.
Sigge tok slockna i vagnen, och njöt nog mest av att sova ute.

jag passade på att rensa och göra fint i rabbaten(inte plantera nå blommor då då)
Men de gjorde jag ju heeelt i onödan då min kära mamam berättade att de ska minsann bli snöslask till helgen-
INTE OKEJ!!!

Imorrn skulle de bli sämre väder?
Vad vi hittar på då? Vette fan...
ta tag i hemmet som gud glömde.
Och sen när pappa stoffe kommer hem så ska vi till staden och träffa mäklaren :)

Men nu ska ja ta tag i att börja ta mig till sängen :P

God natt allihopa!


Avtryck
Postat av: Viktoria

Det där med förskoleplats ger mig också ångest! Har varit hemma med dottern sen mars-10 och planen är att hon ska börja i höst. Känns som om hon är för liten förfarande =(

2012-05-03 @ 09:55:43

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0