aldrig tråkigt...

de har man aldrig med dom vännerna jag har.

Både Carro och Ida som är min närmsta och bästa vänner är lite knasiga. Ja, fast på ett bra sätt då då.

Om jag skulle skriva ner alla tokig och knäppheter som fröken Ida har gjort/sagt så skulle de bli en hel bok som är tjockare än lagboken.

Kan nämna några saker om fröken Ida.

Vi va i Göteborg på krogen, Ida går fram till baren och ska beställa en drink. En Vodka med jäger. Bartendern frågar om hon verkligen vill ha de. - Jaaaa säger Ida stolt.
Nu var de ju så att hon skulle beställa jäger/redbull. Men Ida drack de där äckel päcklet. Ja fast inte hela då då. Då hade man fått bära henne hem och de orkade vi inte me :P

Hon ramlar på lite fel ställen lite då och då. Både nykter och onyktert tillstånd.

Hon är då proffs på att skämma ut sig lite här och där.

Hon hör de hon vill höra. Säger hon ja, de är snarare så att tant hör dåligt :P
Dessutom är tant 28 år snart och kan fortf inte säga TALLRIK. Hon säger TARRIK.

Och vad de beträffar(heter de så?) Carro. Så skulle jag kunna få ihop en liten bok om henne, inte så många blad. Men en del iaf :P

Vad sägs om en bull full me kollar? Vad de är? gissa de ni ;)
De är mkt som blir fel i munnen på henne när hon dricker oftast :p
En släng av afasi och brist på den svenska grammatiken :P
Och den svenska grammatiken har hon även problem me nyktert tillstånd, hur fick hon ens g i svenska? ;)

Men vad vore jag utan dessa två underbara individer?
Typ ingenting.


Sen mina tokigheter och dumheter, dom ska vi inte tala om....


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0