722 dagar...

kan ni tänka er va? Så fruktansvärt sjukt. Att för 721 dagar sen så vart de liksom VI.

och de innebär att om 9 dagar firar vi 730 dagar tillsammans. Alltså.

Så galet vad vi har hunnit me så mkt på dessa 2 år, förlovning, skaffat barn, köpt hus... de är galet detta må ja säga!

Och att vi fortf har så mkt kärlek till varandra kvar att ge, de är bara en sån underbar härlig känsla!

Fortf ibland när jag går här hemma och väntar hem han från jobbet så får man en sån där nykärt pirr i magen- ja ni fattar va?


De är en sån sjuk människa de här, han har gjort mig alldeles så där konstigt kär :P

Även fast våra bråk är väldigt livliga och vi ber varann fara åt helvete så är de nåt jag aldrig skulle göra, släppa iväg han till helvetet. Jag släpper dig aldrig min käresta.

De vi som ska göra syskon till Sigge, de är vi som ska gifta oss, de är vi som ska åldras och dö tillsammans...

Så är det bara, du lilla vän har inte mkt att säga till om där ;)




Jag älskar oss!



Jag älskar er....
Ni två är de bästa som hänt mig!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0