2 timmar kvar...

tills denna natt är över. Då går solen upp. Och sigge me den.
Men jag då?!
Kan ju säga som så att jag kan nog räkna på en hand hur många minutrar jag fått sova hittils.
Känns ju.... Kul.

Jag är så sjukt less på de här. Jag vill orka ta mig ut. Jag vill bara hemifrån.

Usch.

Oj. Tror han somna nu. Ska försöka sova ja me.

Hej!


Avtryck
Postat av: Sara - mamma till Emelinda & Birk

Hej, jag förstår precis hur du har det. Min son på 14,5månader är i någon hemsk fas. Gnäll, gnäll och åter gnäll. Tänder och extremt mammig. Och det enda som hjälper är att han ligger tätt mot mig i min och mannens säng. Fast efter någon timme skrik och gnäll, sidbyte tydligen. Inte mycket sömn för mig som mamma. Jag älskar mina guldklimpar enormt, men något avbrott i vardagen skulle vara skönt. Önskar att er Sigge kommer ur sitt skrik och gnäll. Hoppas ni får en bra dag trots dålig nattsömn.

2012-05-10 @ 08:29:46

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0