huvudvärk...

jag har huvudvärk.

Inte så konstigt egentligen. Tanken på alla dessa dagis val osv gör mig migrän liggandes.

De är så svårt att veta på vilket dagis som är bra och vilket personalen och barnen är reko.

Vi var på öppet hus idag på 3 st som vi valt att sätta han i kö till. Ett dagis av dom kände jag direkt att här vill jag inte ha honom.
De va bara för mkt.

Och självklart då kommer jag väl få de.

Dom andra två var okej..

Nu ska jag ta en kopp te me honung, halsen börjar göra ont igen...suck!

Go natt och ha en fortsatt bra onsdag kväll!


Avtryck
Postat av: Caroline Lias mamma

Oj de där ska jag ju ta tag i jag med.

Jag är alldeles för dålig, jag tänker; men jag gör det nästa vecka...

2012-03-15 @ 07:49:42
URL: http://carolineaf.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0