Go natt

Så va strax denna söndag förbi, och helg.
Jag bara älskar helger! Då man får ha familjen komplett hemma, frukost mys vid bordet. Mys framför tvn sent på kvällarna, med massa gott!
Utflykter me familjen, utan stress.
Och dessutom få sova brevid sin älskling- de är som grädde på glassen!

Ja, vi sover inte breve varann på veckorna. Visst saknar ja han som fasiken breve mig i sängen men än så länge sover inte Sigge bra på nätterna , orolig, skriker mellan åt. Precis som ett barn gör.
Dessutom vill ja passa på att sova varje minut jag får, och Stoffes larm som ringer kl 4 skulle väcka både mig och Sigge...
Men snart när allt är renoverat klart så ska ja pröva och ställa ut sängen i hans rum och se om han sover bättre ensam i ett rum. Vilket jag tror han kommer göra.

Nå ja, nu är de "bara" 6 dagar kvar tills nästa helg börjar igen.

Då ska de flyttas! Inte vi men mamma och pappa. Och den historien tar vi i ett annat inlägg! Har mkt känslor om de ja!

Nu ska jag ta min "underbara" huvudvärk och snoriga näsa och sova!

Btw, tycker de är skit kasst att man inte kommentera inlägg som är skrivna från appen!

Så vill ni kommentera? Ta första bästa inlägg som de går att kommentera på!

God natt!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0