Vilken dag!

den har verkligen gått i ett.

Vid 10:40 gick jag och Ida upp mot sjukan, dessa uppförsbackar- dom är ju dödandes!

Allt gick kanon på sjukan.

Han sa som sagt innan, inte ett ljud. Han titta mest på fingret och såg så fundersam ut vad läkaren höll på me :P

Efter de så traskade vi mot staden, satte oss på en uteservering och åt mat.

Sen kikade vi lite i affärer, med oss hem fick jag ett par sandaler till Sigge och en keps. De va behövligt. Fick även med mig hem lite gott från systemet.

Så ikväll blire white russian... jösses såå gott!

Ida följde me oss hem. Buss turen hem... seriöst. de va en bastu som hette duga. Sigge va jätte svettig. Jag va jätte svettig. Ida va svettig. Alla va svettiga...

Så de va ju verkligen ap skönt att få komma hem och av me alla kläder!

När stoffe slutade så körde vi hem Ida. De va inte populärt att Ida satt i bak med Sigge. Så hon och stoffe fick byta plats så hon satt fram med mig.
Men.. de va inte slut där. Så fort Ida pratade så gall skrek Sigge.

När vi hade lämnat av Ida och fått me oss en den banan kartonger, så heeeela vägen hem på ca 20 min så Sigge va heeelt förstörd.
Han skrek och skrek och skrek. Så man undrar va Ida gjorde me han egentligen ;)

Slutade, ja de gjorde han när jag tog upp han ur stolen. Men så arg han va. Både på Ida, barnstolen och Stoffe.

De är dax att byta babyskyddet mot en annan stol. Han verkar inte gilla att sitta så där för trångt längre. Så imorrn testar vi den nya!

Men nu har Sigge Ida förbud, för han blir bara så ledsen efter han vart me henne många timmar ;)

Nej, nu ska jag börja göra lill terrosristen klar för kvällen!

Ha en fin fredag kväll!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0