Tisdag

och de verkar hänga åska i luften, luften ute är tung. Och mitt huvud värker... de brukar de göra innan de blir åska!
 
Så hoppas de kommer ett riktigt oväder nu så luften får rensas.
 
Idag ska vi till dietisten med Sigurd. Äntligen! Hon ringde igår och sa att hon ville träffa oss. De "roliga"i de hela är att vår BVC sköterska hade skrivit i remissen till dietisten att Sigge inte går upp i vikt så bra..........
Jaha okej?! EN gång då vi vart hos henne har har inte gått upp i vikt så mkt, men han växer ju mer på längden....
 
Men ja. Skönt att få komma till en dietist och få råd om hur jag ska göra me hans mat. Jag är fortfarande förvirrad när de handlar om den.
När vi är hemma så får han ju vanlig mat, men när vi ska iväg då..? Hur gör vi då?! Ha me oss vanlig mat? Och då måste man ju va säker på att få värma den nånstans. Lite jobbigt om man ska iväg på stan eller nånannan stans?
 
ja ja vet inte ja.
 
Sen vi började me vanlig mat, så vägrar han mer eller mindre att ta välling. De funkar bara på mornarna när han vaknar första gången vid 5-6 tiden.
 
Sen går de inge mer.
 
Men ja detta blir nog bra.
 
Innan vi ska till dietisten ska vi till mamma och fika, och mysa med min Lotta potta. De är väl hur vår dag ser ut!
 
Sen ska väl lite packning hinnas med. Wohooo 6 dagar kvar! bara ynka 6 dagar kvar i detta hus.... :)
 
Ha en bra tisdag!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0